zobacz film o duradeck tel. (+48) 698 616 848 | biuro@eventdeck.pl

Krok 1.  Jak otrzymać ofertę cenową?

Aby otrzymać ofertę cenową należy wypełnić formularz Prośba o Ofertę Cenową - Sprzedaż lub zadzwonić bezpośredni do siedziby firmy po numer podany w „kontakcie”. Ceny podane na naszej stronie wyrażone są w dolarze USA, sprzedawca może doliczyć koszty transportu zależnie od miejsca dostarczenia po wcześniejszym uzgodnieniu.

Krok 2: Zapoznaj się z naszymi warunkami i procedurami dotyczącymi płatności.

Dokładnie zapoznaj się z naszymi Warunkami i Procedurami przed złożeniem zamówienia. Warunkiem wysłania towaru jest przesłanie płatności zgodnej z warunkami płatności, tak wiec prosimy o pewność, że zapoznaliście się i zrozumieliście Państwo nasze terminy, formy i warunki płatności oraz nasze wymagania..

Krok 3: Podpisz, podaj datę i przefaksuj otrzymaną wycenę.

Jeżeli już otrzymałeś wycenę żądanego produktu oraz nasze warunki płatności, warunki dostawy, prosimy podpisać otrzymaną dokumentacje, zaznaczyć datę i podpisać a następnie przesłać faxem lub emailem na nasz adres.
Nasza oferta podpisana przez Państwa stanowi oficjalne zamówienie, tak wiec prosimy o posiadanie kopi także dla siebie. W przypadku wszelkich pytań dotyczących Państwa zamówienia, w kontakcie z naszym biurem prosimy powoływać się na numer oferty cenowej.